רכישת דירה חדשה מקבלן

בשעה טובה, אתם עומדים להגשים את החלום ולהצטרף לפרויקט בו איתרתם דירה העונה על כל הצרכים והרצונות, ומתאימה למסגרת התקציב. יחד עם זאת, לפני שאתם חותמים על ההסכם חשוב שתזכרו כי רכישת דירה חדשה מקבלן תהיה כנראה ההוצאה הגבוהה ביותר בחייכם הפרטיים, ויש להתייחס אליה במלוא הרצינות – כולל אל החוזה.

שירותי עורך דין ברכישת דירה מקבלן

למעשה, חוזה רכישת דירה מקבלן נערך על ידי עורכי הדין מטעמו של הקבלן וזוהי נקודה קריטית, הוא איננו מייצג אתכם, ואף להיפך. ייתכן שאתם מרגישים שמצאתם קבלן הוגן ואמין, אפילו דיברתם איתו והתרשמתם לטובה וקראתם כמה המלצות טובות. בנוסף, הוא עושה לכם לכאורה את החיים ממש קלים, בלי לשבור את הראש מבחינה משפטית, וכל מה שצריך לעשות הוא רק לחתום. ואולם, חשוב מאד שתבינו שלקבלן גם אינטרסים משלו, שבחלק גדול מהמקרים אינם עולים בקנה אחד מול שלכם, ובפרט הוא ישאף להקטין ככל הניתן את אחריות ומחויבותו כלפיכם ולהגן על עצמו.

למעשה, פעמים רבות סבורים זוגות הרוכשים דירה שהחוזה הוא בגדר סוף פסוק, וכמובן שהינו הוגן אם נערך על ידי עורכי דין. ואולם, עורך הדין של הקבלן אינו צריך ואינו יכול לייצג את האינטרסים שלכם. אם תפנו אל עורך דין לרכישת דירה מקבלן מטעם משרדנו תגלו שיש סעיפים לא מעטים בחוזה אשר ניתן להתמקח עליהם ולשנותם לטובתכם, באופן שיחסוך לכם ממון נכבד וייתן לכם ראש הרבה יותר שקט. יתר על כן, ללא סיוע משפטי וללא איש מקצועי העובר על החוזה בשבע עיניים, אתם עלולים למצוא את עצמכם יום אחד מאוכזבים, כועסים וחסרי אונים.

בין היתר, עורך דין לרכישת דירה מקבלן יבחן את כל הקשור לבחינת העסקה, בטחונותיה, מועד מסירת הדירה, המפרט שלה, אחריות לליקויי בנייה, מועדי תשלום על פי התקדמות הפרויקט, ועוד. כמו כן, עורך הדין ינהל במידת הצורך משא ומתן מול הקבלן, על מנת להבטיח ולמקסם את זכויותיכם מהרכישה. כך למשל, עורך הדין יעמוד על כך שפריסת התשלומים תהיה נוחה ככל האפשר בהתאם למצבכם הכלכלי והאישי. עורך הדין מטעמכם גם יפעל לצמצום ואף לביטול סעיפים שונים בחוזה המחייבים אתכם בעלויות שונות, כגון הנפקה של הערבות הבנקאית, הוצאות משפטיות חורגות ועוד.

בנוסף, עורך הדין ידאג להרחבת האפשרויות שלכם לביצוע שינויים בתכנון הפנים, נקודות מים, חשמל וכדומה. פעולות אלו ונוספות יכולות לחסוך לכם ממון נכבד, ולהביאכם לחתימה על החוזה בידיעה שהוא מייצג נאמנה את האינטרסים שלכם.

לקבלת מידע נוסף על רכישת דירה מקבלן, טיפים והסברים, פנו אל משרדנו בטלפון 04-8521118.

לבירורים ומידע נוסף צרו קשר