עו"ד פלילי בחיפה

לאורך אלפי שנות היסטוריה גיבשה החברה האנושית מערכת של קודים התנהגותיים, חוקים, תקנות, עקרונות וכו' המבהירים בין טוב לרע ובין מותר לאסור בין אדם לחברו, בין אדם לרכושו או לרכוש אחרים, בין אדם כלפי ארצו, משפחתו וכן הלאה. מערכת ההתנהגויות הללו היא מה שאנו מכנים כיום מערכת החוק והמשפט.

בתוך מערכת המשפט בישראל ובעולם כולו ישנם מספר עיסוקים עיקריים, אחד מהם הינו תחום הפלילים, הנחשב לתחום רחב יחסית, הנושק לתחומים רבים בחיי היום יום של כולנו.

לייעוץ משפטי בנושא פלילים ולליווי מקצועי פנו כעת למשרד אבריאל שירותי עו"ד פלילי בחיפה ובכל הארץ. עורכי הדין במשרד יעניקו לכם את מיטב השירותים המשפטיים על פי צורך. התקשרו ואחד מנציגנו יתאם עמכם פגישה אישית ודיסקרטית. משרד עורכי הדין אבריאל בטלפון: 04-8521118

התנהגות פלילית מסביב לעולם

ישנן פעולות העשויות להיחשב עבירה פלילית במדינה מסויימת ולנורמטיבית באחרת. דוגמא טובה הינה פוליגמיה – נישואין עם מספר נשים. במדינות רבות בעולם יכול גבר על פי חוק לשאת יותר מאישה אחרת, בישראל נחשב מהלך כזה לעבירה פלילית העלול לגרור חמש שנות מאסר בפועל.

כמובן שישנם חוקים בסיסיים שמעבר עליהם נחשב לעבירה פלילית בכל מקום בעולם כמו רצח למשל, הונאה, עבירות מיסוי או גניבה, אונס ועוד.

עבירה פלילית גוררת אחריה משפט, עמידה לדין, ענישה ואף מאסר. זאת על פי חומרת העבירה ופרמטרים נוספים כמו גיל הנאשם, מצבו הבריאותי, הרשעות קודמות וכדומה.

הליך טיפול בעבירה פלילית

מומלץ לאדם החשוד בעבירות כבר בשלב החקירה שישכור את שירותיו של עו"ד המתמחה בפלילים על מנת שזה יוכל ללוות אותו בתהליך המורכב והסבוך מול הרשויות השונות. ביכולתו של עורך הדין לא רק להקל על התהליך אלא גם להביא למשפט צדק ולזיכויו של הנאשם, להסרת הכתם משמו, להשבתו למעגל העבודה במקרה של פיטורין ונקות אותו מכל אשמה.

משרדי אבריאל – עו"ד פלילי בחיפה, לשרותכם!

בשנת 1973 נוסד משרד עורכי הדין אבריאל. מתחם המשרדים הממוקם בקומה העשירית של מגדל העיר בחיפה מעניק באמצעות 15 עובדים מקצועיים הפועלים בו כיום שירותים משפטיים מקיפים במגוון תחומים.

אם אתם זקוקים לליווי משפטי של עו"ד פלילי בחיפה ובכל הארץ או אם ברצונכם לקבל מידע נוסף ולקבוע פגישת ייעוץ וסיוע בנושא אנא צרו קשר עוד היום עם נציגי המשרד ונשמח מאד לעמוד לרשותכם.

עו"ד פלילי בחיפה, בטלפון: 04-8521118

לבירורים ומידע נוסף צרו קשר