עו"ד לענייני צבא

עו"ד אריה אבריאל עוסק בתחום ייחודי וחשוב – עורך דין לענייני צבא.

עו"ד אריה אבריאל, עורך דין לענייני צבא, שופט צבאי בדימוס , סא"ל במילואים, שימש שנים רבות כסנגור צבאי ובהמשך כשופט צבאי בדרגת סא"ל, והוא בקי בתחום הדין הצבאי.

עורך הדין אריה אבריאל עוסק רבות בייצוג חיילים בביה"ד הצבאי בגין עבירות שונות כגון עבירות עריקות, סמים, אלימות וכיוצ"ב.

על מנת לשמש כעורך דין לענייני צבא על עורך הדין לעסוק ראשית בדין הפלילי הרגיל אולם לא די בכך הואיל והדין הצבאי שונה מהדין הפלילי בלא מעט אספקטים חשובים ואף קריטיים חשוב שעורך הדין יהא בעל התמחות ספציפית ונסיון רב בתחום הצבאי הפלילי.

משרדנו המהווה עורך דין לעניני צבא ייצג רבות בבתי הדין הצבאיים בכל הארץ בתיקים רבים וצבר הצלחות רבות כולל זיכוים בתיק סמים, תיק הטרדות מיניות ועוד.

כמוכן משרדנו מייצג אנשי צבא , חיילים ומלש"בים מול מוסדות הצבא בפניות מקדימות בנושאי עריקות, אי התאמה, מצב רפואי, שינוי שיבוץ וכיוב'.

 

עו"ד לענייני צבא – על השירות המשפטי שהוא מציע

אחד מתחומי העיסוק של עורכי דין פליליים רבים הוא המשפט הצבאי. עו"ד לענייני צבא, המביא אתו לרוב ניסיון צבאי רב ורקע משפטי, המתמקד ברובו בייצוג חיילים בדרגות שונות, פועל לא אחת מול בתי המשפט הצבאיים בכל רחבי הארץ, כחלק מהטיפול בתיקים משפטיים שבחלקם פשוטים, ובחלקם מורכבים מאד.

 

פנייה לכתובת המתאימה

מסייע במקרים של עבירות מסוגים שונים, אותן מבצעים במהלך השירות הצבאי, עבירות של אנשי צבא, חיילים ומלש"בים. העבירות הפליליות הקלאסיות הן עבירות סמים לרוב, עבירות של אלימות, עבירות תעבורה, רכוש ועוד. בהיותו שונה מהמשפט האזרחי, מציב המשפט הצבאי בפני עורך דין בענייני צבא אתגרים רבים ומצריך ממנו ניסיון, ידע והכרות עם סוגיות משפטיות רבות הרלוונטיות לתחום זה וכן רמה מקצועית גבוהה, על מנת שיוכל לייצג את לקוחותיו, את אנשי הצבא, מהזוטרים ועד הבכירים, בצורה הטובה ביותר.

 

סוגים שונים של עבירות

עבירות של סמים נחשבות לנפוצות מאד והעונש עליהן נקבע בהתאם לשיקולי בית המשפט, כמו גם התייחסות למידת חומרת העבירה. עריקות, הטרדות מיניות, עבירות של נשק, גניבה וגם אלימות הן עבירות נוספות שבהן מטפל עורך הדין, המתמחה בענייני צבא. בנוסף, מציע גם מענה משפטי מתאים לצורך קבלת פטור משירות צבאי או שירות מילואים בשל אי התאמה או מסיבות אחרות. עורך הדין מכיר היטב את הזכויות העומדות לרשותו של החייל הפשוט או זה בעל הדרגה הגבוהה ופועל ככל שביכולתו על מנת לדאוג לשמור עליהן במלואן, תוך התייחסות לעבירה שבוצעה.


למצוא את עורך הדין הנכון

בין אם נתפסתם עוברים עבירת תנועה בזמן שירותכם הצבאי, משתמשים בסמים או נוקטים באלימות כלפי חיילים או אזרחים, חשוב שתפנו לעורך הדין המתאים, המתמחה בענייני צבא. עליכם לוודא כי הוא בקיא בתחום הדין הצבאי ומאחוריו רקע וניסיון של שנים. עורך דין, ששימש בעבר כסנגור צבאי ושירת בצבא במסגרת תפקידים בכירים שונים מכיר היטב את המערכת ויודע כיצד להתמודד אתה בהצלחה. עורך דין כזה יוכל לייצג את הלקוח, הפונה אליו, מול בית הדין הצבאי במקרים של עבירות שונות ויעשה ככל שביכולתו על מנת לקדם את הטיפול ולפעול לטובתו של הלקוח.


זקוקים לשירותיו של עורך דין המתמחה בעייני צבא
אבריאלמשרד עורכי דין ונוטריוןהוא הכתובת הנכונה לפנות אליההמשרד מנוהל על ידי עו"ד אריה אבריאלשופט צבאי בדימוס ועם ניסיון של שנים כסנגור צבאילקבלת פרטים,צרו קשר בטלפון 04-8521118

לבירורים ומידע נוסף צרו קשר